Thursday, June 14, 2012

LMT 100 dah abes >.< Yippee

Dear Saya,
14 Jun 2012(Khamis)
Depan laptop TOSHIBA...

Selesai sudah LMT 100...
Terasa beban yang ditanggung berkurangan sedikit...
Barang2 untuk dibawa balik ke Sarawak belum dikemas lagi akibat kesibukan yang amat...

Untuk Sem 2 ni...
Aku travel 2 kali...
Sekali ke Kuala Lumpur...
Lagi satu ke Terengganu...^^
Travel punya pasal aku memang suka...

Dulu aku jarang keluar...
Alang2 dh keluar ni...
Biarlah keluar dan tgk dunia luar betul2^^
Tak gitu Saya...Ehehe

Soalan LMT 100 tadi aku dh buat sebaik mungkin...
Kini aku tawakal sahaja kepada Allah...
Untuk soalan RAG 131 hri tu pun aku dh buat sehabis baik...Semampuku...
Kini aku berserah pada Ilahi..
Ya Allah permudahkanlah urusan hamba dan ampunkanlah hamba dan kedua ibubapa hamba...
Kurniakanlah kami kejayaan di dunia dan akhirat..Amin...^^

Mandi manda sambil makan jagung^^...

Buah tembikai...Sedap kot...Makan nasi sekali dgn budu...Ikan n sosej...

Haiza n me^^...Sweet tak...?Ceh...Ehehe

Atas masjid kristal Terengganu...Cantik sangat kt dalam tu...Sejuk pulak tu...Tak gune air-con pun...
Dia punya design n architecture WAU....^^

Ok tgh tabik hormat gara2 cuaca yang sangat panas...Ehehe...Tpi view pokok tu menarik sgt...I like^^

Asal pulak gambar ni keluar>.<Haha...Aku rindu sgt time ni...Best kot...Fasa Tingkatan 6 byk mengajar aku erti kehidupan...Fasa nilah aku mula matang...Matang dari segi pemikiran...^^

Ok gambar ramai2...Time ni byk kamera kot kt depan...Kira popular gitu...Ehehe...Ok melawak saja...Jgn marah ya...

Aku teringin nak pakai bju mcm ni...Tpi mana  nak cri  ye...^^



Ok...Kali ni post aku tkda tema...Campur aduk segala...
Oleh kerana byk lagi benda penting nk kena buat...
Ok...
Ade masa blogging lagi^^




2 comments: