Saturday, June 23, 2012

Balik Sarawak...^^

Dear Saya,
24 Jun 2012...
Duduk dalam bilik adik...



Sebelum tu...
Yeyeh...^^
Dah balik Sarawak dh...
Suke2 sgt2...
Boleh manja2 dgn famili...
Manja dgn mama n papa...
Pastu...Manja dgn atuk...
Manja dgn makcik..
Dgn adik2...
Aduhai...
Manjanya aku...>.<
Ok terlebih sudah...


Biasalah...
Kalau kt USM...
Manja dgn Haiza n Siti...
Kat rumah dgn famili...


Balik je dari Sarawak hari tu...
Mama n papa ajak aku pergi jalan2...
Kat Wisma Seberkas...
Honestly saying...
Kat situ kan...
Dah kurang jugak dah jualannya...
Mungkin terdapat byk saingan dari shopping complex yang lain...


Pastu kan...
Sempat beli spek mata lagi...
Yelahkan...Rasanya kanta mataku ini sudah bertambah...>.<
Oh no...Tpi alhamdulillah setakat ni...Kanta mataku tak cecah 300 lagi...^^
Paling2 pun bru je 200...Rabun cahaya...Huhu
Patut bersyukur...
Ada org tk boleh melihat...
Aku masih boleh melihat...^^


Lepas shopping2 tu...
Dekat2 nk 3 jam jugak...
Kitorang pergi balik...MAKAN...
Aku memang tengah lapar sangat time tu Saya...
Bayangkanlah...Tak makan sgt...(Makan roti je tu pun tak abes)


Bertahan sampai tghri...
Huhu...
Kelaparan...
Siti n me...
Time pegi KL...
Dalam bas USM^^


Sampai rumah tegur Miejah dulu...
Itu WAJIBLAH...Ehehe...


Lepas tu...Makan masakan MOK...^^
Rindunye aku nk makan masakan rumah...
Bayangkanlah dh lame jugak tk makan lauk rumah...
Rindu kat pais ikan...
Rindu kat lempah ikan...
Rindu sup telur...
Rindu serindu2nya...~~~


Sudah makan, mandi solat...
Teruskan perjalanan ke Kampung Spaoh...
Balik pukul 2...Malam baru sampai...
Ok...Perjalanan yang agak jauh...Tpi best...^^


Balik rumah...Peluk Achik...Peluk kucing(Sitam,Ninnan, n Chepark...)
Peluk semua...Rindu katakan...
Jgn peluk tiang rumah sudah ok...Haha


Buka barang yang aku dah beli utk setiap ahli keluarga...
N then...Solat...Dah solat tu...Aku tk boleh nak tidolah pulak...
Sebab kat U dah terbiasa tido lewat...Huhu...
Jadi aku tengok cita Korea dulu...
Pukul 2 pagi kot...
Baru mataku rasa nk tido...
(Sedang berusaha menyesuaikan diri)


Pagi tu...
Aku lewat bgn...
Sudahnya...
Tapi solat Subuh tetap terlaksana...^^
Ya Allah ampunkanlah hamba kerana lewat mengerjakan solat...
Terimalah taubat dan ibadah hamba...Amin...




Keesokkannya...
Perjalanan hidupku berjalan seperti biasa...
Untuk minggu ni aku tak rancang apa2 sgt...
Untuk seminggu ni...
Biarlah aku rehat2 dahulu...
Selepas berpenat lelah mencari ilmu...
Dan aku amat berharap agar utk Sem 2 ni...
Resultku cemerlang...Paling2 pun biarlah 3 pointer ke atas...
Amin^^









No comments:

Post a Comment