Sunday, May 6, 2012

Tema Baju Raya 2012^^

Dear Saya,
6 Mei 2012( Ahad)
Atas katil Na...Lampu3...>.< Depan Laptop TOSHIBA

Ok...
Tema baju raya kita untuk tahun ni...
Mak bagi kepercayaan pada aku untuk memilih...
Aku tak tahu nak pilih warna ape...
Dalam famili aku...Kitorang ada yang putih ada yang kuning langsat...Ade yang saur matang...Jadik agak susah jugak nak pilih warna yang sesuai dengan kulit...Tapikan...Aku berkenan dengan warna kuning tahun ni...
Apa kata aku pilih warna kuning yang lembut...Takpun warna ungu...Baru nampak bersemangat sikit...Tapi...Entahlah...
Nanti lah aku tengok dulu...Aku ingat nak beli kain raya time pegi Terangganu nanti...Sebab diorang kata kat sana kain murah...Jadi aku nk survey kat sana...
Aku suka stail baju ni...Nampak sederhana tapi menarik^^



Rekaan baju ni pun menarik...Aku ada satu...Tapi warna kelabu...N sekarang dh tak boleh pakai lagi...Huhu
P/s: Kalau Tema biru kuning ok tak?^^

2 comments: