Friday, May 4, 2012

Rumah Idaman

Dear Saya,
4 Mei 2012 (Jumaat)
Atas katil^^ Depan laptop TOSHIBA

Bagi Projek 6 kali ni...Kami  dikehendaki membina rekabentuk rumah teres bahagian tepi. Yang pastinya mesti setingkat takpun maksimum...Setingkat setengah bak kata Ar. Najib...^^ Ok...Layout plan aku dah rujuk...Search punya search...Aku terjumpa satu layout ni...Cantik...Aku tertarik dgn designnya yang cantik dan kreatif di samping kemas...Dah aku rasa nilah rumah idaman ku...Mungkin tak besar macam banglo, tak segah rumah agam...Tapi yang penting selesa dan menarik...Rekaannya lain daripada yang lain...Kalau ada rezeki nanti tak beli rumah ni...Mybe aku akan design rumah macam ni...

Rekabentuk rumah teres yang cantik^^

Layout plan yang menarik...Tengok dia punya dapur agak
terselindung...N ada privacy kata orang...Bilik pun ok...4 buah tu kira baguslahkan...



Oklah...
Kalau ada rezeki...
Insyaallah...^^

No comments:

Post a Comment